Tävlingstermin 2012!

Ja då har jag fixat och donat lite med tävlings säsongen för mig & Fox.
Men det kommer klart att ändras en hel del, vi(ssa tävlingar som man struntar i
och vissa klasser som man ändrar hit eller dit.
Hade tänkt med att börja med lite lokal tävlingar i början.
det är snällt mot han. kommer även variera lite, så det är lite lågt och högre vissa gånger.
v.9 mars lokal alingsås
v.11 mars lokal Borås
v.14 april lokal Ulricehamn
v.15 april Regional Bollebygd (hemma banan!) ;)
v.19 maj regional Nääs ( en av favorit ställerna)
v.22 juni lokal Essunga
v.24 juni regional Bollebygd (finns även i lokalt)
v.34 Essunga/gråbo reg/lokal
v.36 Nääs lokalt
v.40 Alingsås regional

Såhära ser det ut för tillfället.
dock inte kommit på vilka klasser det blir ännu, men börjar säkert med en Ld & Lc bara för att komma igång.
Mina mål med mig och fox är att ha stadiga rundor, i alla klasserna. och få mycket erfarenheter på vägen!
Sen skulle det inte sitta fel med placeringar heller! men hellre bättre rundor utan placering.än dåliga rundor med placering.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0