kram dag 2 avklarad!

Puuuh, äntligen var det avklarat! Fast det har varit förbaskat gott med att sluta tidigt på dagarna ;) Dagen såg ut såhär:
* Först bakning med klassen! blev kärleks mums muuuums! ;) och några havrebullar(?) inte lika mke muuumms.. * RFSL saken, handlar om en grupp som startades för längesedan om ens sexuella läggning ungefär. Denna gången va det ett par som var bögar, de berättade om hetro normen. om hur en tjej och kille förväntas att vara osv. och om man gick över den osynliga linjen skulle man förväntas att man blev kär i samma kön som än själv. *Lunch time! drog till bamba och såg att det vara äckelpeckel fisk så vi drog därifrån.
*Kompis banan! haha, ja. det va som en massa samarbetsövningar med varandra och man blev in delad i en grupp ungefär.
Och jag kunde ju inte direkt göra allt där pga min lilla brutna tåssing. men iaf, båda lärarna blir cp sura och börjar bokstavligen skrika på oss för ngt jag faktiskt inte har en blekaste om! ;)
Kompis banan var som att man skulle kunna kommunicera så mycket med varandra. helt enkelt......NOT! hahha det gick verkligen verkligen inte bra alls för min gupp. slutade med att alla gick åt var sitt håll, hehe. Så bra är vi! sen slutade vi, göööööttt. men nu ska jag nog titta på lite tv och kanske äta? hmm....Har ju faktiskt inte ätit något alls idag...


Kommentarer
johannag

Söt häst! :)

2011-12-14 @ 21:17:36
URL: http://johannag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0