hohohö

Tjo tjo, ingen update på ngra dagar.. opssi.
Men va hos elin i helgen och så, hann inte direkt uppdatera något då & hade inget speciellt att skriva om faktiskt.
Men nog om det nu. Stör mig på att folk på fb skriver att det snöar överallt..Men f'n inte i Landvetter! inte ngn stans här snöar det.. segt.
synd synd om oss LA'bo :(
Och för jag inte har bloggat kan vara för att jag har inget att skriva om. fox är fortfarande halt, går på metacam osv, promeneras 30 min varje dag. seg är det. men tycker synd om min polle som står i en sjuk hage dag in och dag ut.
blä.
MEN! det är inte långt kvar. han ska gå på metacam 10 dagar till ungefär. sen ska jag nog rida lungt med han ett tag. Då blir det skritt 1 vecka, trav 1 vecka och galopp 1 vecka. sen är det fullrulle, men då ligger det säkerligen 23 meter snö...:(
Hoppas det går snabbt iaf, så min polle blir bra igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0