Härliga underbaraste bästaste

Fantastiska J U L L O V ♥ Äntligen är det jullov,
slippa de tidiga morgondagar, sena kvällarna i stallet och allt stressande till pluggade
inför prov/redovisningar och läxorna.
- inget jag kommer sakna iaf!
helt galet skönt att slippa det nu.
De närmsta veckorna kommer bli sovmorgon,sena kvällar,party,vänner! = goooottgoott.
Och såklart ridning, as usual.
Fox går som vanligt och börjas travas någon gång i mitten av nästa vecka.
nu väntar jag bara på min mamma som ska sluta jobba för att dra in till stan för
att shoppa lite mera julklappar! igen..
Låter bra va? :)
kanske en lite update när jag är inne i stan, får se.
lite halv kass bild, men får duga atm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0