Haltat...

Haltade runt i hela skolan idag, -svin kul.
Började som vanligt 08:10..fick inte ens gå till skolan fast jag bor 4 min ifrån den, neejdå då måste man bli körd! Så. Ovärt men gött.
Haltade runt i skolan och letade runt efter min matte- och biologi lärare för att göra proven.. tog lite tid här och där, fick frånvaro på lektioner bara för jag gjorde prov istället och massa skit. blääää på la skooool!
Säger till min mentor att jag dra hem efter jag gjort klart proven och senare idag ringer han och undrar varför jag skolkat! Omg.
Hahah kul dag or What.
Men det gick relativt bra på matte provet helt incredible! Och biologin va jag riktigt nöjd med! Blir la säkert skit där bara för att...?;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0