gooo skoldag!

tjenare! idag har skoldagen varit riktigt chill! hade endast 1 riktig lektion som inte ens blev av, hahah. Det va iaf sy slöjds lektionen och lärarn vi har där är gravid och kom 15 sent och då påpekade några i min klass det typ som '' du är alltid sen'' osv,/hon brukar ofta komma sent) Och tydligen är hon väldigt överkänslig som vi inte visste. Och efter det så fick hon världens cp ryck för något som jag inte har en blekaste om! hehe. Så hon sprang ut från klass rummet gråtandes och skriker NI FÅR LEDIGT, and i was like HAPPPY! :D känne mig klart elak och så, men VI gjorde verkligen verkligen inget. hon överdrev ganska kraftigt & hade mycket humör svängningar, men det kan ju förstås förstå för hon är gravid och så. men ändå...;) Men nog om det nu. Efter det sätter vi oss i blå rummet ( chill rum i skolan) och tittar på film ist! helt ok ändå..? och så har våran ica här typ julkalender och då om man gillar deras fb sida så får man 4 st glas coca color! :D hur awesome som helt! så lätt att vi drog dit och tog sånna :) Efter det hade vi gympa....fml. För att jag blev på sprungen av en kille i min klass, och lyckligtvis sprang han på min lilltå, så antingen är tån bruten eller något sådan super passande. Så det suger verkligen FML big time. För det är helt lila nu och blå ser förjävlig ut och bläää vad det gör cp ont! ge mig smärtstillande! och mina vänner är inte de bästa ;) dem sa liksom '' fille sluta spela'' osv..hahha kul kul. Och kommer antagligen inte kunna gå till skolan imon, vilket inte är speciellt bra. För har två provn då, ett i matte och biologi! och betygen sätts nästa fredag så hoppas verkligen att jag hinner göra det innan! så idag får jag inte se min söta lilla häst.. :( för jag kan inte gå någonstans och hoppa på ett ben i stallet vid lera och is gator? nej tack..:(
såhär ser det ut atm...
saknar min get <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0