Goomorgon!

Värker i tårna och livet leker!
Har precis vaknat och funderar på att gå upp ur sängen snart! ;)
Nu när min tå är bruten så suger mitt liv atm, kan inte rida,kan inte springa och måste gå med kryckor i ett par dagar till...jag som trodde detta skulle läka efter en dag eller två! Hade visst lite fel där ja.det jag saknar mest är att jag inte kan rida Fox är ju så gott som rid bar nu och det suger ju att jag inte börja rida igång han :(
Egentligen ska jag hoppa på kryckor hela tiden fram till 8 januari men det kan de glömma att jag gör!
Och no Way in hell att jag går på kryckor på nyår liksom. Då ska man ha kul ju! Känner verkligen att jag inte har tid med att vara skadad eller liknande måste till skolan och göra två prov innan fredag då mina betyg sätts, ååh fml. Sen är det kram dagar i skolan - speciella dagar där man bara går runt i skolan och pusslar, tittar på film och chillar! Och det vill inte jag missa! ;)
Få se hur det blir imon om det blir skola eller inte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0