Fredag

Idag är det fredag och det händer absolut inget för mig - trist.                     blir en helt vanlig chill dag, rätt soft. framför tv med choklad mys!             ska sätta mig och leta fram lite mera julklappar jag vill ha & leta reda på bra affärer där jag kan även köpa julklappar till familjen & vännerna, långt ifrån klar på julklapps fronten. hoppas fixar det mesta till helgen iaf, för då drar jag och shoppar det mesta. Så skönt att bli klar med det & slippa stressa i sista minuten som jag ofta gör med julklapparna ;)men först blir det att klicka fram de grejor jag vill ha såklart - egotime.      vet knappt vad jag vill ha helt sick. men det blir en del hästprylar denna julkänner jag. behöver både hjälm & väst. En ny ridkavaj också kanske? Och fox ska få en massa fina saker såklart min lille fining. ny boots,träns,schabrak,grimmor,täcken & massa massa godis kommer han få på jul! hihi, Jag har även köpt en julluva till han! ska klippa hål för öronen åååh vad söt han kommer bli ;)


<3
BTW, texten blev helt cp :(


Kommentarer
felicia

Sv: Tack, du har också ett grymt namn! :D

2011-12-03 @ 11:54:51
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/
Elin

du är bara så grym! din blogg äger fett :)

2011-12-03 @ 20:27:42
URL: http://shoekingdom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0