Bad update!

Dåligt uppdaterat idag verkligen, usch.
Men slutade skolan tidigare än vanligt så drog in till stan för att shoppa lite grann!
Blev presenter till kompisarna och bror min.

Efter jag hade shoppat klart drog jag och mamma till stallet direkt.
Putsade på pojken och pussade!
Satan va jag är sur för att han inte har några snösulor.
Han får styltor som satan nu, slirar runt överallt. Dock 4 veckor kvar till nästa skoningen. Men kanske kan se till att det blir tidigare! :)

Efter stallet blev jag sjukt sugen på att sola solarium. Så det fick bli det! Sååå gottgott.
Sen ringer linn och behöver sällskap till Ica, haha. Klar man ställer upp;)

Nu - sova!
Ha det gott :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0