Hoppträningen

Börjades med lite lätta uppvärmingar så hästarna fick upp lite flås,
lätta bommövningar och små hinder. Ganska tekniska övningar så att
de fick tänka till en extra gång, brabra.
Sen byggdes det upp till bana, en tre kombination, oxrar och räcken!
gick jättebra för mig och foxen så jag är njöd.
(Och nej jag orkar inte sitta i PH och kladda ner övningarna och vägarna till hindrerna!)


I helgen kanske det blir hoppträningen igen!
Eller löshoppning då min hopptränare ska vara i stallet
den helgen och man kan välja mellan vanligt hoppträning
eller löshoppning, hm..! är rätt sugen på båda.
jaja, får se hur detta blir :)


Kommentarer
Anonym

vem tränar du för?

2012-02-17 @ 19:32:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0