Uppe med tuppen!

Eller..? Njaa det kan man änna inte påstå alls! Hehe.
Ligger fortfarande i sängen och chillar, har en väldigt pigg och glad hund hoppandes i sängen. Blir la inte så mycket chillande då, hihi.

Idag ska jag försöka få någon av mina föräldrar att köra ner mig till allum eller något liknande köpcentrum för att köpa det sista till mina vänner! Sen är alla julklapparna färdig köpta, gottgott.

Och idag händer det något otroligt underbart ska ni veta! Men det säger jag inte än, hehe.
Det är något jag inte har gjort på väldigt länge. Ca tre veckor sen om inte mera. Det kommer bli både film och bilder på det, som såklart läggs upp här snart :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0